توقف فروش

شماره پروانه : 155/8222562

سریال قفسی برای پرواز
قصه «قفسی برای پرواز» درباره جوانی به نام احسان است که در شهریار زندگی می‌کند، او در سفری که به خرمشهر داشته، به دختری جنوبی دل می‌بندد. با آغاز جنگ و محاصره خرمشهر احسان برای پیدا کردن دختر مورد علاقه خود به خرمشهر می‌رود، اما در آنجا به اسارت نیروهای عراقی در می‌آید…
سریال در شش فاز مراحل مختلف زندگی احسان را بازگو می‌کند و در هر فاز بازیگران مشخصی ایفای نقش می‌کنند. در فاز اول سریال، خانواده احسان که در شهریار زندگی می‌کنند، به مخاطب معرفی می‌شوند. در این قسمت بازیگرانی مانند ثریا قاسمی، هوشنگ توکلی، اردلان شجاع‌کاوه، آناهیتا همتی، مهوش افشارپناه، نفیسه روشن و شیرین بینا در کنار زندگانی بازی دارند. در فاز دوم، اسارت احسان به تصویر کشیده شده است. احسان پس از اسارت به یک قرنطینه برده می‌شود. در این مکان است که شخصیت‌های دیگر به او می‌پیوندند. در این فاز، حبیب دهقان‌نسب، بابک انصاری و رحیم نوروزی مقابل زندگانی نقش‌های اصلی را به عهده دارند.
دیگر عوامل سازنده این سریال، عبارتند از:
مدیر تصویربرداری: حسن سلطانی، صدا‌بردار: بهروز عابدینی، مدیر تولید: طاهر امانی، طراح گریم: سعید ملکان، تدوین و صداگذاری: بابک رضاخانی، طراح صحنه و لباس: حمید شهیری، مسوول جلوه‌های ویژه میدانی: جواد شریفی‌راد و عکاس: محسن جسور.