کرم کوچک کننده بینی ihb

کرم کوچک کننده بینی بیوتی فول نوز مخصوص کوچک کردن بینی های گوشتی


توقف فروش

در صورت خرید 1 عدد از این محصول 2.7% (5,000 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

  • اگر قادر به پرداخت هزینه های گزاف عمل بینی نیستید.

  • اگر از عوارض عمل های جراحی بر روی بینی آگاهید

  • اگر میخواهید در کمترین زمان ممکن به نتیجه ای مطلوب برسید

  • اگر به دنبال محصولات تایید شده و معتبر از آزمایشگاه های معتبر هستید

 
 در مدت 45 روز در صورتی که فرم بینی به صورت گوشتی باشد می توانید کاهش سایز را مشاهده نمایید.ما به شما کرم های کوچک کننده بینی  beautiful nose  را پیشنهاد می کنیم.
این محصول در یکی از بهترین لابراتور های مجهز اسپانیا ساخته شده و توسط داروساز های مطرح اروپا و آمریکا تست و بررسی شده است. بخش اعظم مواد تشکیل دهنده این محصول گیاهی و هربال می باشد.
 
  • توضیحات بیشتر:

 
کرم کوچک کننده و فرم دهنده بینی بیوتیفول نوز از بهترین ترکیبات گیاهی ساخته شده و تاثیر بسزایی در کاهش سایز بینی های گوشتی دارد.
بینی های گوشتی در اصطلاح به آن دسته از بینی هایی گفته می شود که سایز به نسبت بزرگ و فاقد استخوان های مشخص در بینی است . استفاده از کرم بیوتیفول نوز باعث کم شدن ورم ها و یا پف بینی می شود.
همینطور افرادی که در اثر عمل های جراحی بینی دچار ورم بینی شده اند می توانند این محصول را استفاده و تاثیر آن را در 45 روز مشاهده کنند.
 
 
  • طریقه مصرف:

 
این محصول را روزانه 3 مرتبه باید روی بینی استفاده کنید. لازم است قبل از استفاده پوست کاملا تمیز و شسته شود. پس از خشک کردن بینی مقدار کمی از کرم کوچک کننده بینی را روی بینی زده و از پایین به سمت بالا ماساژ دهید تا محصول کاملا جذب پوست شود.

قابل توجه خریداران گرامی:

این محصول حتما باید به صورت روزانه و منظم استفاده شود.استفاده روزانه 3 مرتبه حداکثر نتیجه و اثر بخشی را برای شما به همراه خواهد داشت.همچنین توجه داشته باشید که قبل از استفاده ابتدا باید بینی را با صابون شسته تا چربی های روی پوست از بین برود و کرم کوچک کننده بینی جذب پوست شود.در صورت وجود چربی روی پوست نتیجه و اثر بخشی محصول کاهش می یابد.
آیا این کرم برای بینی ضرری ندارد؟
خیر، این محصول از بهترین مواد گیاهی و در آزمایشگاه های معتبر ساخته شده و هیچ گونه عوارضی بر روی 
پوست ایجاد نمی کند. حتی شما می توانید پس از استفاده از این کرم از محصولات آرایشی و بهداشتی روی صورت و بینی خود استفاده کنید.
آیا شستن بینی قبل از استفاده ضروری است؟
بله، با توجه به اینکه چربی های موجود روی پوست مانع از جذب هر گونه کرم های درمانی می شود لازم است قبل از استفاده هر کرم و یا محصول پوستی، ناحیه مورد نظر با آب و یک ماده شوینده کاملا تمیز و پاک شود.
http://ihbgroup.ir/Content/Images/uploaded/226.jpgدوره درمان چقدر است؟
زمان نتیجه و اثر بخشی این محصول 45 روز است و شما می توانید نتایج اولیه را پس از 3 هفته مشاهده نمایید.

آیا این محصول برای هر سنی مناسب است؟
با توجه به تغییرات صورت در سن بلوغ این محصول از سن 18 تا 50 سال قابل استفاده است.
شما بین این محصول و دستگاه آیدان کدام را توصیه می کنید؟
بدون شک دستگاه کوچک کننده بینی آیدان در دراز مدت ممکن است نتیجه مثبتی بر روی بینی داشته باشد ولی این کرم در مدت زمان کوتاه نتیجه قابل قبولی برای شما به همراه خواهد داشت.
آیا این محصول باعث ایجاد مشکلات پوستی می شود؟
خیر،این محصول نه تنها هیچ مشکل پوستی برای شما ایجاد نمی کند بلکه تاثیر مثبتی هم بر روی جوش های ریز سر سیاه روی بینی و کناره های آن خواهد داشت.
در پایان یاداور میشویم این محصول بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال راحت ترین و کم هزینه ترین راه برای کوچک کردن بینی خود هستند.
دارای تاییدیه از وزارت بهداشت به شماره : 1645254587452
 
  • ساخت کشور : اسپانیا

  • حجم : 50 میل

  • مناسب برای : انواع پوست

  • محدودیت سنی : قابل استفاده در سنین 18 تا 45 سال

  • دارای تاییدیه وزارت بهداشت