کرم گونه گذار و روشن کننده صورت مروارید فلئور FLEURE

95,000 تومان

کرم پف صورت و گونه گذاری ، اگر از لاغر بودن صورت و گردن تان و یا از گودی زیر چشم تان رنج می برید و یا اگر تنها به فکر گونه گذاری و جذابیت هرچه بیشترتان هستید این محصول تمام نیازتان را برآورده می کند.



در صورت خرید 1 عدد از این محصول 7.37% (7,000 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

کرم گونه گذاری و چاق کننده صورت مروارید فلئور یک محصول پرطرفدار بین خانم هایی است که به زیبایی و جذابیت صورتشان اهمیت می دهند.اگر از لاغر بودن صورت و گردن تان و یا از گودی زیر چشم تان رنج می برید و یا اگر تنها به فکر گونه گذاری و جذابیت هرچه بیشترتان هستید این محصول تمام نیازتان را برآورده می کند.
کرم چاق کننده مروارید فلئور که از عصاره پودر مروارید و گلیسرین BP و ویتامین E تشکیل شده به عنوان یک لایه بردار نرم عمل کرده و با از بین بردن جوش ها و لک های صورت تان، نرم و لطیف کردن پوست تان شما را در عرض 3 هفته جوان تر و زیبا تر می کند.

http://d20.ir/14/Images/688/Large/FLEUR-(8).jpg

از دیگر ویژگی های کرم چاق کننده صورت مروارید:

 
  • قابل استفاده برای تمام یا قسمتی از صورت

  • لیفتینگ و فرم دهی به گونه های تان

  • از بین برنده لک و جوش های صورت

  • نرم و جوان کننده پوست

  • لایه برداری از پوست و از بین بردن بافت های مرده

  • دارای عصاره پودر مروارید، گلیسرین BP و ویتامین E

  • دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان به شماره 5731607270767729

 

 

کرم گونه گذار از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهای ملانین غیر طبیعی ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را میشکند و ظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید میکند .

در ضمن کرم گونه گذار فلئور بواسطه رطوبت فوق العاده و ویتامینهای موجود در آن تیرگی و چین و چروک دور چشم و مناطق به مرور کمتر و از بین میبرد . جالب اینکه این کرم آنتی باکتریال نیز میباشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگیری کرده و میتوان از آن بعنوان یک کرم روزانه نیز استفاده کرده و دیگر نیازی به هیچ کرم پودر یا پنکک نخواهید داشت

دستور مصرف: ابتدا صورت تان را با صابون به خوبی شسته و بعد از خشک کردن، کرم را به آرامی بروی پوست تان مالیده و ماساژ دهید به صورتی که یک لایه ی ظریف و درخشان بروی پوست ایجاد شود.این کار را 2 بار در روز تکرار کنید.تنها بعد از 3 هفته مصرف نتیجه اولیه را می توانید مشاهده نمایید.


حجم : 65 میل
کشور سازنده : فرانسه
مناسب برای : انواع پوست ها
محدودیت سنی : ندارد