بازی آموزشی قطار برای کودکان

قطار آموزشی لغات انگلیسی، علائم ریاضی و پرچم کشورها برای رشد ذهن کودکان شما


توقف فروش

در صورت خرید 12 عدد از این محصول 10% (1,600 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

امروزه بهترین روش برای آموزش به کودکان استفاده از بازی آموزشی برای کودک است. بازی های آموزشی مانند آموزش اعداد ، آموزش زبان انگلیسی به کودک ، آموزش اطلاعات عمومی کودک و... از محبوبترین انواع این گونه بازی ها هستند. کودک با این روش می تواند در حین بازی به راحتی مطالب آموزشی را فرا بگیرد.


http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/ghatar2.jpg

محصولی که به شما معرفی می کنیم \"بازی آموزشی مدل Play & Learn کد 9291\" است. این وسیله یک بازی آموزشی برای کودک است که شکل آن مانند قطار بوده و یک کفشدوزک به آن چسبیده است و به روش جذاب مطالب مختلف آموزشی را به کودک آموزش می دهد.



http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/ghatar3.jpg

در این مجموعه که شما 4 صفحه است آموزش عملیات ریاضی با اعداد و علامات ریاضی برای کودک آموزش داده می شود. همچنین کودک توسط اشکال مختلف کلمه های انگلیسی را فرا می گیرد و در ذهن وی تثبیت خواهد شد. اشکال مختلف شامل پرچم کشورهای مختلف، اشیا مختلف منزل و آشپزخانه و... شامل این مجموعه آموزشی کودک می باشند.


http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/ghatar4.jpg
قیمت: 16000 تومان
 
 


جهت استفاده از این بازی آموزشی می بایست برگه فلش کارتی که مد نظر شماست را درون آن قرار دهید و سپس با بالا و پایین کردن دکمه ها می توانید شکل سوال و جواب آنرا در زیرش ببینید. با توجه به شکل اتوبوسی این بازی آموزشی کودک و همچنین جذاب کفشدوزکی که روی آن است، بچه ها با علاقه جذب آن شده و مطالب آموزش را فرا می گیرند.

این بازی آموزشی کودکان می تواند یک هدیه مناسب برای بچه ها باشد.

روش خرید محصول: محصول را ابتدا سفارش دهید و یک الی دو روز دیگر درب منزل یا محل کار خود دریافت کنید.