پادری مدل فرش سایز 65×45

پادری مدل فرش سایز 45×65 دارای ترمز فرش برای جلوگیری از سر خوردن


توقف فروش

در صورت خرید 12 عدد از این محصول 10% (5,000 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

همه کسانی که به تمیزی منزل بسیار اهمیت می دهند می دانند که پادری به طرز قابل توجهی به تمیز ماندن منزل کمک می کند. وقتی افراد خانواده از حمام یا دستشویی استفاده می کنند، پادریها رطوبت اضافی پاها را جذب می کنند و در نتیجه با پای تمیزتری روی سرامیک، پارکت یا فرش و موکت منزل راه می روند.



http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/padari1.jpg


محصولی که به شما معرفی می کنیم \"پادری طرح فرش است. این محصول یک پادری فانتزی طرح فرش است که طراحی آنها بسیار زیبا است. این پادری کلاسیک فشرده بوده و دوام خوبی دارد. پا دری به صورت کامل دور دوزی شده و این مساله به دوام بیشتر آن کمک می کند. اندازه پادری 45× 65 است و سایز استانداردی برای استفاده در جلوی حمامر، دستشویی، اتاق ها و... دارد. همچنین به دلیل طراحی مجلسی و طرح فرش آن، می توانید از این پادری طرح فرش برای جلوی در ورودی یا در بالکن برای جلوگیری از ورود گرد و خاک اضافی به منزلتان نیز استفاده کنید.



http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/padari2.jpg

قیمت: 50 هزار تومان



طراحی پشت پادری نیز به گونه ایست که از حرکت کردن آن روی زمین جلوگیری می کند و مانع سر خوردن می شود. شستشوی آن نیز مانند شستن فرش مستلزم رعایت نکاتی است که درزیر به آن اشاره می کنیم. برای شستشوی این پادری فانتزی می توانید از شستن دستی و یا ماشین لباسشویی استفاده نمایید. این پا دری طرح فرش می تواند انتخاب خوبی برای هدیه نیز باشد. 


روش خرید محصول: محصول را ابتدا سفارش دهید و یک الی دو روز دیگر درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.