کوله پشتی دیوتر QUANTUM 70+10

وزن : 3000 گرم ظرفیت : 70 لیتر+ 10 لیتر + 18 لیترفضای داخل جیب ها ابعاد برحسب سانتی متر : 85*32*26 رنگ : انتراسیت + فیلینت ( خاکستری و طوسی )


توقف فروش

 فرم داخلی از جنس الومینیوم دارد
 فوم تنفسی پشتی دارد
 سیستم تنظیم سریع دارد
 کمربند تحتانی چند لایه دارد
 کاور کوله ضد باران دارد
 زیپ دسترسی از جلو بدونه باز کردن سر کوله پشتی دارد
 جیب های کناری دارد
 تنظیم ارتفاع سر کوله دارد
 بند قفسه سینه دارد
 محفظه ی جداگانه پایین دارد
 محفظه ی  قرار دادن وسایل خیس دارد
 جیب مخصوص اشیا گرانبها دارد

مناسب برای : TREKKING, TRAVELLING،مسافرت ، پیمودن مسیرهای طولانی هموار و نسبتا ناهموار 

معرفی کامل  کالا :

جهانگردا عاشق این کوله هستن در واقع پای ثابته سفرهاشونه !
جهانگردان عاشق کیفیت و شکل باریک کاربردی کوله پشتی مسافرتی کوانتوم هستند. حتی وقتی که کوله پشتی کوانتوم دیوتر  پر از وسیله است، در درهای ورودی اتوبوس یا قطار گیر نمی کنید.
این همراه شرکت دیوتر با ظرفیتی بالغ بر 98 لیتر با احتساب فضای جیب های کناری از همه خصوصیت های فنی و بارز یک کوله پشتی کارامد برخورداره به اضافه اینکه در طراحی جدید سیستم Vari-Quick در پشت، قاب آلومینیومی تحمل بار و کمربندهای سازگاربا اناتومی بدن که حمل بار های سنگین رو مقدور میسازه به اون اضافه شده . محفظه ی اصلی دارای دسترسی دوگانه ایه که به لطف زیپ یو شکل که در جلو کوله پشتی قرار داره شما میتونید بدون باز کردن سرکوله پشتی و تنها با باز کردن زیپ یوشکل به محتویات داخل کوله پشتی کوانتوم  دسترسی داشته باشید .
در قسمت جلوی این کوله پشتی یک کوله کوچیک تر قرار داره که شما میتونید با باز کردن زیپ، اون رو از کوله پشتی اصلی جدا کنید در واقع شما با یک پرداخت دوتا کوله پشتی خریدین . شاید مایل باشید که پس از رسیدن به مقصدتون گشتی درون شهر بزنید ! پس معطل چی هستید کوله کوچیک تر رو با وسایل ضروری پرکنید و اصلا نگران کمبود جا نباشید چرا ؟
چون کوله کوچک دارای یک زیپ هست که تا دو برابر به کوله حجم اضافی میده . خوب این واقعا خوبه چون این جوری وسایل مورد نیاز همسرتون رو هم میتونید داخلش قرار بدین و از مسافرت لذت ببرید .
در روز اخر سفرو هنگام مراجعه به فرودگاه هم اصلا نگران نباشید که چه بلایی سر کوله شما بیاد توی قسمت بار ! گر به این کوله علاقه مند شدین مطمینا شما عاشق سفر هستین و زیاد مسافرت میکنید و همونطور که تجربه کردین بعضی از ایرلاین های ارزون قیمت رفتار غیر اخلاقی از خودشون نشون میدن و اونم هم اینکه در قسمت بار زیپ های بیرونی رو باز میکنن و اگر شی گرانبهایی نظرشون رو جلب کنه به این راحتی بیخیالش نمیشن !کوله پشتی کوانتوم دیوتر یک کاور ترنزیت داره با دسته های محکم و قابل اطمینان فقط کافیه از قسمت زیپ مخفی کوله کاور رو بیرون بیارین و کوله رو داخلش قرار بدین و زیپ کاور رو ببندید . این جوری دسترسی به همه ی  زیپ های کوله شما محدود میشه . ازهر طرفی هم که کوله پشتی شما روی زمین باشه یه دستگیره برای بلند کردن موجوده این کاور ضد اب هست در ضمن اصلا نگران کثیف شدنش هم نباشید به راحتی جدا میشه و میتونید با اب 30 درجه و مواد شوینده داخل ماشین شستشو قرار بدین تا مثل روز اول تمیز بشه .

مشخصات و معرفی کامل کالا :

 
 http://d20.ir/14/Images/4154/Large/aaa.jpg
 
 




 
   
  1. بالشتک های تنفسی با فوم مخصوص گردش هوا با محفظه توخالی: یک پمپ با هر حرکت، هوا را از طریق بالشتک های Aircontact تنفسی ای که در تماس مستقیم با بدن هستند، به گردش در می آورد. تهویه بیشتر کانال هوا بین بالشتک های عقب، بسیار موثر است. (در ACT Lite).

  2. فریم X آناتومی این مدل، استحکام کششی و انعطاف پذیری را مطابق با بدنتان فراهم می کند و وزن را از طریق سیستم Vari-Quick عقبی مناسب آن، انتقال داده و آن را با هر کمری تنظیم می کند.

  3. این مدل به گونه ای است که می توان سر را به راحتی حرکت داد. در مدل های Aircontact 50+10SL و بالاتر، قابل اجرا و کاربردی می باشد. 

  4. بندهای متعادل کننده امکان قرار گرفتن مطلوب کوله پشتی را فراهم می کند. می توان اینها را با استفاده از قلاب « Triglide» به راحتی بر روی شانه جا به جا کرد. مدل های Aircontact بالاتر از سایز 50+10 SL نیز دارای تنظیم ارتفاع مختلف هستند، بسته به اندازه کمر، می توان زاویه بند تنظیم کننده مطلوب بار را بدست آورد.

  5. بندهای برجسته شانه با پوشش شبکه ای (مش) هوا سه بعدی:

  6. باله های انتهایی سازگار با آناتومی، از لایه های مختلف ساخته شده اند. طرف داخلی یک لایه فوم نرم با پوشش شبکه ای هوا سه بعدی دارد که به راحت بلند کردن کوله کمک می کند.

  7. یک فوم سفت در طرف بیرونی قرار دارد که سازگار با آناتومی مدلسازی شده است و وزن بارها را به لگن انتقال می دهد. بندهای فشرده سازی جانبی روی باله ها باعث تنظیم بار و افزایش ثبات می شود. در باله های فشرده ACT Lite، این ساختار دو لایه ای کاملا بین کاهش وزن و نسبت انتقال بار، تعادل ایجاد می کند. مدل های Aircontact با تقویت بیشتر بین لایه های فوم، برای حمل بارهای سنگین، ثبات بیشتر و انتقال بارطراحی شده اند. 

  8. مدل های جدید Aircontact: باله های انتهایی Vari Flex با هر حرکت شما می چرخند و با ایجاد بخش های ماهرانه این امکان را فراهم می کنند تا بدون از دست دادن تعادل تان حرکت کنید. به خصوص زمانی که بارهای سنگین را حمل می کنید.