کیسه اب 2 لیتری دیوتر STREAMER.2L

وزن : 140گرم ظرفیت : 2لیتر ابعاد برحسب سانتی متر : 39*19 رنگ : ابی مناسب برای : HIKING,TREKKING,MOUNTAIN CLIMBING,TRAVELLING


توقف فروش

مناسب برای کلیه فعالیت های ورزشی از جمله : کوهنوردی و سعود به قله ، پیاده روی ،مسافرت ، پیمودن مسیر های هموار،دوچرخه سوار اسکی ، موتورسواری و ....

 
معرفی کامل  محصول : 
 
http://d20.ir/14/Images/4154/Large/1.jpg

دریچه مارپیچ و محافظ کثیفی
این دریچه بدون نشت است و به صورت خودکار بسته می شود. با یک چرخش ساده باز می شود.یک فشار کوچک، دهانه نوشیدنی را باز می کند و جریان پیوسته زیادی را تضمین می کند. وقتی نوشیدن تان تمام شود، دریچه فنری، جریان را متوقف می کند. دریچه مارپیچ را می توان به راحتی برای تمیز کردن، جدا کرد. محافظ کثیفی، یک پوشش برای دهانه است تا آب را در داخل نگه دارد و غبار و کثیفی  را بیرون از آن نگه دارد. 

http://d20.ir/14/Images/4154/Large/2.jpg


گیره نارنجی رنگ کیسه اب دیوتر
استفاده آسان از گیره های لغزنده این امکان را فراهم می کنند تا دهانه کیسه برای پر کردن و تمیز کردن، به طور کامل باز شود. این گیره  کاملا ضد نشت است.
http://d20.ir/14/Images/4154/Large/3.jpg

ساختار کیسه و لوله
غشا شفاف و شیشه ای خاصی داخل کیسه اب و لوله را پوشانده  که می تواند آب را بدون تغییر مزه یا کیفیت آن، نگه دارد. 
با توجه به خواص مولکولی خاص کیسه، این سیستم بسیار بهداشتی است و تمیز کردن آن بسیار آسان است. همچنین این لوله دارای فیلم TasteFree در داخل می باشد که باعث می شود نوشیدنی تان مزه پلاستیک نگیرد.

http://d20.ir/14/Images/4154/Large/5.jpg

نحوه باز کردن و تمیز کردن والو کیسه اب
  1. استیمر را باز کنید.

  2. لوله را از کیسه اب جدا کنید  کنید.

  3. والو را از دهانه بیرون بیاورید - سوکت شیر را به سمت وسط بچرخانید.

  4. جداسازی ، والو را 90 درجه از لوله بچرخانید.

لوله و قطعات جدا شده را با آب گرم و مواد شوینده ملایم شستشو داده و تمیز کنید. هرگز از آب جوش استفاده نکنید
سعی کنید قطعات جدا شده را با دستمال کاغذی خشک کنید و لوله را  وارونه آویزان کنیدتا کاملا خشک شود.
 هنگامی که کاملا خشک شد، قطعات را بر سر جایشان برگردانید. از قرار دادن استیمر پر در برابر آفتاب، خودداری کنید.
پس از خوردن نوشیدنی های سبک، آن را کاملا بشویید. اگر کیسه اب شما  خیلی کثیف بود از قرص های شستشو استفاده کنید.
 در صورت لزوم سیستم کیسه اب خالی را در فریزر قرار داده و پس از آب شدن یخ آن، آن را کاملا تمیز کنید این  یک روش آسان و موثر برای کشتن باکتری ها میباشد
 
این نکات را در نظر داشته باشید و رعایت کنید
شما می توانید کیسه اب  را با نوشیدنی های سرد و گرم (تا 60 درجه سانتی گراد) پر کنید. هرگز ان را با آب جوش پر نکنید. برای خنک سازی از تکه های یخ استفاده کنید یا استیمر خود را تا نیمه پر از آب کنید و آن را در فریزر قرار دهید.
پس از پر کردن استیمر تان، آن را وارونه قرار دهید. هوای اضافی را از کیسه خارج کنید. درون لوله بدمید و مایع را به سمت کیسه جریان دهید تا وقتی در برابر نور آفتاب قرار می گیرد، گرم نشود.

چرا کیسه اب دیوتر بهترین است ؟
سیستم ذخیره اب دیوتر از یک فیلم (غشا) بدون مزه و اکسترود شده و ترکیبی از GrungeGuard ضد میکروبی در داخل لوله و همچنین کیسه که مانند شیشه صاف هستند تشکیل شده این قابلیت  باعث می شود که تمیز کردن سیستم آسان شود. مزه آب را بدون طعم پلاستیک نگه می دارد و از رشد باکتری جلوگیری می کند.
  • والو مارپیچی بدون نشت و با جریان زیاد، به صورت خودکار بسته می شود و اجازه می دهد تا یک دستی از آن استفاده کنید.

  • کیسه اب دیوتر از تکنولوژی ضد میکروبی Grunge-Guard که از رشد باکتری جلوگیری می کند، استفاده می کند.

  • کیسه اب دیوتر  از یک فیلم خاص با سطح داخلی صاف شیشه ای مانند استفاده می کند که می تواند آب را برای چندین روز بدون تغییر مزه و بهداشتی نگه دارد و تمیز کردن ان آسان می باشد.

  • می توان به راحتی از گیره نارنجی رنگ  برای خارج ساختن هوای درون کیسه اب استفاده کرد توجه داشته باشید که این گیره 100 درصد بدون نشت است .

  • گیره نارنجی کیسه اب دیوتر که به شکل کشویی ( لغزیدن دو عرض )حرکت میکند  باعث باز شدن کامل کیسه می شود که پر کردن و تمیز کردن ان را آسان می کند.

  • والو همه کیسه های اب ساخت شرکت دیوتر دارای پوشش محافظ دهانه می باشند.