پیشبند فانتزی آشپزخانه pink flower

پیشبند آشپزخانه راحت و سبک بدون ایجاد فشار بر روی گردن با طراحی فانتزی و زیبا


توقف فروش

در صورت خرید 12 عدد از این محصول 10% (4,700 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

خانمها در آشپزخانه برای جلوگیری از کثیف شدن لباسها و رعایت بهداشت در آشپزخانه از پیشبند استفاده می کنند. موقع پخت غذا و آماده سازی مواد برای سالاد و غذا و هنگام شستن ظرفها، پیشبندها از لباسهای ما بخوبی محافظت می کنند.
ما امروز می خواهیم یک مدل پیش بند فانتزی را به شما معرفی کنیم که این محصول \"پیشبند آشپزخانه مدل pink-flower است.
این پیشبند فانتزی از جنس نخ لطیف با بندهای ظریف تهیه شده و موقع پوشیدن آن بسیار سبک است. طراحی دوخت آن به گونه ایست که شما با پوشیدن آن احساس راحتی می کنید و مانند پیش بندهای پشت گردنی احساس وزن زیاد روی گردن خود ندارید. این پیشبند بخش زیادی از بدن را پوشش می دهد و به این ترتیب محافظت خوبی از لباس زیر پیشبند می شود.




http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/pish-pink1.jpg


قیمت: 47000 تومان



مدل پارچه پیشبند عروسکی و جذاب است و جیب های مدل دار و چین های دور پیشبند زیبایی آن را دو چندان کرده است. در زیر پارچه عروسکی پیشبند یک لایه محافظ ضد آب قرار دارد و مقاومت پارچه رویی را در برابر آب و لکه بیشتر می کند.
این پیش بند آشپزخانه مناسب آشپزی، ظرفشویی و کار در آشپزخانه است. طراحی و مدل فانتزی آن به زیبایی دکور آشپزخانه می افزاید و عروس خانمها و خانمهای خوش ذوق و با سلیقه می توانند از این پیشبندها برای آراستن آشپزخانه های خود استفاده کنند.
مزیت اصلی این مدل پیشبند نسبت به پیشبندهای پشت گردنی راحتی و فشار کمتر بر ناحیه گردن است، به همین دلیل پوشیدن این مدل پیشبند به خانمهایی که کتف و گردن دردناک دارند نیز توصیه می شود. این پیشبند به دلیل طراحی فانتزی و مدل زیبا می تواند هدیه خوبی به خانمها باشد