اسباب بازی 6 کاره خورشیدی اورجینال

اسباب بازی 6 کاره خورشیدی از نور خورشید به جای باتری و برق استفاده می کند و استانداردترین بازی فکری نیز می باشد.


توقف فروش

در بین همه مردم وقتی اسمی از اسباب بازی آورده می شود، همه به یاد ماشینهای کنترلی و یا عروسکهای مختلفی که صداهای متفاوتی از خود در می آورند می افتند اما همه این اسباب بازیهای جذاب با باطری کار می کنند و تنها کاربرد آنها این است که وسیله سرگرمی هستند. محصولات دکتر توی، برنده 10 عدد از بهترین محصولات آموزشی و 100 نمونه از بهترین اسباب بازیها می باشند. اسباب بازی که امروز به شما معرفی می کنیم، یک کیت خورشیدی 6 کاره است که وسیله ای بسیار آموزنده برای تقویت قوه خلاقیت بچه ها می باشد


http://d20.ir/14/Images/688/Large/Banner15976fd87de0c7.jpg



توجه: نمونه تقلبی این وسیله در بعضی فروشگاه ها به قیمت های بسیار ارزان فروخته می شود. اما سلول های خورشیدی آن چند روزی بیشتر کار نمی کنند
•●♥ҳ̸Ҳ̸ҳ ( ویژگیهای کیت خورشیدی 6 کاره اصل) ҳ̸Ҳ̸ҳ♥●•
 
  • اسباب بازی فکری ما، یک کیت خورشیدی اورجینال شامل یک بخش گیرنده خورشیدی + یک گیربکـس می باشد.

  • شما می توانید با استفاده از یک کیت، شش اسباب بازی متنوع و زیبا بسازید. این اسباب بازیها عبارتند از: 1-آسیاب خورشیدی 2-دو هواپیمای مختلف: هواپیمای ساده خورشیدی و هواپیمای گردان خورشیدی 3-قایق خورشیدی 4-اتوموبیل خورشیدی 5-سگ کوچکی که با نور خورشید حرکت می کند.

  • کیت های کوچک خورشیدی، در حالی که بچه ها از ساختن یک اسباب بازی جالب لذت می برند به آنها فواید انرژی خورشیدی را می آموزند و آنها متوجه خواهند شد که با استفاده از انرژی خورشیدی دیگر نیازی به باطری برای راه انداختن اسباب بازیهای خود ندارند.

  • کیت خورشیدی شش کاره جدید ترین نوع از سری اسباب بازیهای فکری می باشد.

  • در این اسباب بازی خورشیدی بچه ها از 21 قطعه ای که بدون هیچ ابزاری در کنار هم قرار می گیرند، استفاده می کنند تا 6 اسباب بازی جالب و کاربردی بسازند.

  •  نمونه تقلبی این وسیله در بعضی فروشگاه ها به قیمت های بسیار ارزان فروخته می شود. اما سلول های خورشیدی آن چند روزی بیشتر کار نمی کنند.





فواید این وسیله آموزنده:

به طور کلی هدف از طراحی این وسیله آموزشی،علاوه بر تقویت قوه خلاقیت بچه ها، آموزش نحوه استفاده از انرژی خورشیدی برای به حرکت در آوردن یک موتور کوچک است.

http://d20.ir/14/Images/688/Large/kamsun3.jpg