پکیج 4 عددی ماسک دو فیلتر

حداکثر بازدارندگی، زیبایی، راحتی و بسیار مقرون به صرفه با ماسک دولایه نفس با فیلتر تعویض شونده و بند قابل تنظیم (هر پک شامل 4 عدد ماسک و 120 فیلتر تعویض شونده)


توقف فروش

در صورت خرید 1 عدد از این محصول 50% (34,000 تومان) تخفیف بگیرید.

ترکیب ماسک پرستاری و پارچه ای حداکثر بازدارندگی  را ایجاد کرده و دست با فیلتر در تماس نبوده و آلودگی کمتر منتقل میشود و بسیار مقرون به صرفه می باشد.با طراحی بسیار زیبا و بند قابل تنظیم ظاهری متفاوت و بهتری ایجاد می نماید و با توجه به نرمی پارچه بر خلاف ماسک پرستاری صورت را اذیت نمی کند و در بلند مدت احساس راحتی بیشتری ایجاد می کند.

ویژگی های کلیدی محصول:
* حداکثر بازدارندگی در برابر ویروس
* دارای 120 عدد فیلتر یکبار مصرف تعویض شونده از جنس اسپان باند با تاییده وزارت بهداشت بسیار مقرون به صرفه
* دارای فیلتر پارچه ای قابل شست و شو
* فیلتر دائمی از جنس نخ ضد حساسیت
* دارای بند قابل تنظیم برای صورت 
* دارای گیره بینی قابل تنظیم جهت فیکس‌شدن ماسک‌بر روی‌صورت
*  امکان خرید فیلتر یدکی وجود دارد و می توانید ماه ها این ماسک را استفاده کنید و بسیار مقرون به صرفه می باشد

امکان پرداخت وجه درب منزل
ارسال سریع و تحویل بین 3 تا 7 روزه


سایر توضیحات:
نکات مهمی که در مورد انواع ماسک باید بدانید:
در این روزها برخی از شهروندان از ماسک‌های کاغذی استفاده می‌کنند. این ماسک‌ها هیچ تاثیری در جلوگیری از استنشاق گازهای آلاینده و ویروس ها ندارند و کاملا بی فایده هستند.

شاید اولین اقدام و واکنشی که مردم در این روزها نشان می‌دهند، خرید ماسک برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا به سیستم تنفسی باشد؛ اما آیا هر ماسکی می‌تواند جلوی ورود آلودگی‌ها را بگیرد؟

پزشکان معتقدند نداشتن اطلاعات کافی مردم درباره معیارهای استفاده از ماسک‌های استاندارد، ممکن است خطر بیشتری به دنبال داشته باشد. از این رو، دانستن نکاتی درباره ماسک های فیلتردار و استاندارد می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

بر اساس گفته‌های کارشناسان سلامت استفاده از ماسک‌های پنبه‌ای ساده یا ماسک‌هایی که حداقل منافذ ورود هوای ناسالم به دستگاه تنفسی را نمی‌گیرند نه تنها مفید نیستند بلکه به دلیل ایجاد تصور ایمنی در فرد، می‌‌تواند مضر هم باشد چون با این تصور اشتباه، فرد با خیالی آسوده‌تر در محیط بیرون به سر می‌برد.
استفاده از ماسک فیلتردار می‌تواند نقش موثری در تضمین سلامت شما داشته باشد
مهم‌ترین اصلی که درباره خرید ماسک باید مدنظر داشت، قرار گرفتن آن روی صورت است.
فیلتری که در ماسک های فیلتردار مورد استفاده قرار می‌گیرد و مواد به کار رفته در این ماسک می‌تواند کوچک‌ترین ذرات آلودگی را فیلتر کند.
ماسک‌های پنبه‌ای یا ماسک‌های جراحی برای جلوگیری از ورود آلودگی به سیستم تنفسی مناسب نیستند. در این روزها تنها کاری که از پس این ماسک‌ها بر می‌آید، جلوگیری از ورود مواد معلق بزرگ در هوا به دستگاه تنفسی است، اما از ورود ذرات معلق کوچک مانند ویروس جلوگیری نمی‌کنند.

ذرات کوچک به‌راحتی می‌توانند وارد سیستم دستگاه تنفسی افراد شوند و مشکلات متعددی را به‌وجود آورند.
استفاده از ماسک فیلتردار می‌تواند نقش موثری در تضمین سلامت شما داشته باشد.
اما فراموش نکنید که این ماسک‌ها هم نیاز به تعویض دارند، به‌عنوان مثال اگر فردی هستید که روزانه ساعات زیادی را در هوای آزاد سپری می‌کنید، بهتر است فیلتر ماسک خود را به‌طور روزانه تعویض کنید و از فیلتر ماسک جدید استفاده کنید، اما اگر خانم خانه‌داری هستید و بیشترین ساعتی که در بیرون از منزل سپری می‌کنید حدود یک ساعت است، می‌توانید هر دو روز یک‌بار فیلتر ماسک خود را تعویض کنید.

تهویه مناسب ماسک از دیگر نکاتی است که باید رعایت شود. به ویژه افرادی که در فضاهای باز فعالیت بدنی می‌کنند، به این ماسک‌ها نیاز دارند و به راحتی می‌توانند نفس بکشند. برخی ماسک‌ها در حالت آزاد از صورت قرار می‌گیرند و فضای تنفسی راحتی را برای فرد فراهم می‌کنند.

در کنار این معیارها، ظاهر ماسک نیز نکته قابل توجهی به شمار می‌رود؛ به طوری که اگر ماسک، چهره فرد را نازیبا کند، تمایل استفاده از ماسک در او کاهش می‌یابد.

ماسک‌های کاغذی ساده تأثیری بر کاهش آلودگی استنشاقی نداشته و استفاده از آن‌ها کاملاً بی‌فایده است. با این‌حال استفاده از ماسک فیلتردار در کاهش ذرات معلق ریز بسیار مؤثر است.

مطالعات محدودی بر روی اثربخشی استفاده از ماسک‌های تنفسی انجام‌ شده است. در دو مورد از مطالعات انجام‌شده در کشور چین، میزان فشارخون دو گروه از افراد سالم و دارای مشکل قلبی در زمان پیاده‌روی در مرکز شهر پکن در حالت استفاده و عدم استفاده از ماسک فیلتردار بررسی شد.
فشارخون در افراد سالم گروه، در زمان استفاده از ماسک پایین‌تر از زمان عدم استفاده قرار داشت. همچنین جریان خون و اکسیژن‌رسانی به قلب در گروه دارای بیماری قلبی نیز در زمان استفاده از ماسک مناسب‌تر بود.
در مطالعه دیگر انجام‌شده در شهر شانگهای نیز نتایج مشابهی مشاهده شد. این مطالعات نشان می‌دهد استفاده از ماسک تنفسی مناسب ذرات معلق می‌تواند اثرات کوتاه‌مدت هر نوع آلودگی هوای شهری را بر قلب و عروق خونی کاهش دهد.

ویژگی های عمومی

نام تجاری محصول

ماسک

کشور تولیدکننده

ایران

ویژگی های عمومی

نام تجاری

ماسک

کشور تولیدکننده

ایران

ویژگی های فنی

مناسب برای

بزرگسالان