عینک ریبن (پلاریزه)

در لنزهای آفتابی پولاروید لایه پولاریزه کننده این امواج نا خواسته و مزاحم را جذب میکند و باعث


توقف فروش

پولاریزه
تشخیص عینک پلاریزه از عینک غیر پلاریزه : یک روش ساده این است که عینک را به چشم تان زده سپس صفحه ال سی دی موبایلتان را نگاه کنید در حال نگاه کردن به صفحه مزبور موبایلتان را حدود 90 تا 100درجه بچرخانید مشاهده خواهید کرد صفحه ال سی دی تیره تر می شود یا اگر تیره است روشنتر می شود یعنی تغییر می یابد اگر این عمل را با عینک غیر پلاریزه انجام دهید تغییری دیده نمی شود . معمولا عینک فروشها یک تابلوی تصویر دارند و برای تست و اثبات پلاریزه بودن عینک به مشتریها نشان می دهند اگر نداشتند شما با موبایلتان تست نمایید.
کلا عینک پلاریزه دید شما را در محیط آفتابی و در زمان رانندگی بهبود می بخشد.
- شیک وزیبا
- قیمت مناسب
- بسیار سبک و مدرن
- کیفیت عالی و بادوام
- دارای دسته ای زیبا و مقاوم
- دارای لنز های با کیفیت بالا
- uv400(بشترین جذب اشعه های مضر برای چشم توسط عینک)
در مورد عینک های آفتابی پولاریزه بیشتر بدانیم
امواج نوری پس از برخورد به سطوح مختلف مانند جاده ،آب، داشبورد
اتومبیل منعکـس می شوند و تشعشعاتی ایجاد می کنند.این امواج منعکـس شده مانع دید دقیق شما می شود.در تشخیص سایز جسم ،شکل و رنگ آن اختلال ایجاد می کنند ، باعث سوزش و خستگی چشم می شوند ،سردرد ایجاد می کنند ،عامل بخشی از تصادفات رانندگی هستند.
در لنزهای آفتابی پولاروید لایه پولاریزه کننده این امواج نا خواسته و مزاحم را جذب میکند و باعث بالا رفتن قدرت بینایی وتمایز اجسام می شود.در لنزهای آفتابی غیر پلاریزه فقط شدت این ثشعشعات مزاحم را کمتر می کنند ولی به طور کامل حذف نمی شوند وتشعشعات نا خواسته همچنان به چشم می رسد و مانع دید کامل چشم شما میشود.
ساختمان لنزهای پولاروید
این لنزها از ورقه های متعدد وموازی تشکیل شده اند که به طور منظم و دقیق در کنار هم قرار گرفته اند وفقط اجازه عبور امواج عمودی را میدهند و امواج افقی از این لایه ها عبور نمی کنند.معمولا در دو سطح این لنزهافیلترماورابنفش قرار میدهند که اشعه های با طول موج بالاتر از 400 نانومتر را فیلترمیکند.اکثر لنزهای پولاروید طوری ساخته میشوند که تقریبا به طور کامل اشعه های مضرuva –uvb – uvc را بلوک میکنند.
عینک های آفتابی پولاروید تشعشعات مزاحم و درخشندگی های زننده که از سطح خیابان آب ،برف ،خاک و دیگر سطوح افقی بر روی زمین منعکـس می شود را حذف میکنند بنابر این استفاده از این نوع عینک های آفتابی برای چشم های حساس و برای راحتی چشم توصیه میشود.