دستگاه بافت مو جانسون

خرید اینترنتی دستگاه بافت مو آفریقایی جانسون,دستگاه بافت مو چهار شاخه مدل جانسون


توقف فروش

دستگاه بافت مو چهار شاخه جانسون اصل با قیمت مناسب و ارزان
fashion 2015 برای اولین بار در ایران
دستگاهی بی نظیر و ساده برای بافت و حالت دادن به موهای سر
بدون نیاز به صرف وقت زیاد و هزینه های زیاد
با خرید پستی دستگاه بافت موی جانسون نیازی به مراجعه به آرایشگاه ندارید.
با کمترین هزینه در منزل موهای خود را به زیباترین شکل بیارایید
بهترین و پرطرفدارترین دستگاه آرایش مو دستگاه بافت مو آفریقایی مدل جانسون
در زمانی بسیار کم موهای شما از شکل معمولی به بهترین شکل ممکن در خواهد آمد
موهای خود را با این وسیله مدلهای مختلف در بیاورید و از آن لذت ببرید
این دستگاه بافت مو بی نظیر برای بافت 2 رشته ویا 3 رشته و 4 رشته از مو بکار می رود.(لازم به ذکر است که از این وسیله برای بافت تنها چند تیکه از مو نیز می توان استفاده کرد که زیبایی خارق العاده ایی به شما میدهد.)
و یا می توانید تمام مو های خود را کاملا زیبا و ریز ببافید .
از لوازم جانبی این دستگاه می توان به دانه های رنگی بسیار زیبا و کش های رنگی اشاره کرد که برای بستن انتهای مو و استفاده در بین لایه های بافته شده می باشد.
شما بدون رفتن به سالن های پر هزینه و با خرید یک دستگاه بافت مو با قیمتی اندک مو های خود را به شکل فانتزی و مطابق با مد روز تزئین کنید.
مناسب برای هر سن وسال
برای استفاده بهتر از دستگاه بافت مو به نکات زیر توجه فرمائید :
1- موهای تمیز را اتو کنید:
بهتر است هنگامی که موهایتان را به تازگی شسته‌اید و تمیز کرده‌اید، از این دستگاه برای حالـــت دادن موهایتان استفاده کنید. وقتی موهایتان چرب است و چند روزی است حمام نرفته‌اید، از این دستگاه استفاده نکنید چون موهایتان آسیب می‌بینند.
2- سشوار بکشید:
پس از صاف و یک دست کردن موهایتان با اتوی مو، روی آن ها سشوار بکشید. ولی به جای استفاده از باد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده کنید. این کار موهای شما را براق‌تر می‌کند و در عین حال چون از باد گرم سشوار استفاده نکرده‌اید، باز هم به نفع سلامت موهایتان کار کرده‌اید.
3- پیش از‌ آن شانه کنید:
برای این که راحتتر موهایتان را حالـــت دهید، پیش از استفاده از دستگاه، موهایتان را شانه کنید. حتما قبول دارید که حالـــت دادن موهای شانه شده بسیار راحت‌تر از موهای نامرتب و درهم است.
4- شب بهتر از صبح:
بهتر است شب به حمام بروید و موهایتان را بشویید و تمیز کنید و سپس آنها را با دستگاه ببافید و به رختخواب بروید، چون این کار موجب می‌شود صبح موهای زیباتری داشته باشید. اگر با موهای خیس و نامرتب بخوابید، صبح روز بعد باید مدت بیشتری را برای حالـــت دادن موهایتان صرف کنید.
5- از ژل استفاده کنید:
برای این که موهایتان بهتر حالـــت بگیرند، هر بخشی از آن را که می‌خواهید ببافید، ژل بزنید، این کار موجب می‌شود موهایتان بهتر حالـــت بگیرند و زیبا و براق نیز به نظر بیایند.