کتاب بازاریابی شرکتی؛اصول و شیوه های عمل

نوشته:فرانک جی.بینگهام-راجر گومز-پاتریشیانالز،ناشر:مبلغان،ترجمه:مجید نوریان،اصول و شیوه بازاریابی


توقف فروش

کتاب بازاریابی شرکتی
اصول و شیوه های عمل
نوشته : فرانک جی.بینگهام ، راجر گومز و پاتریشیا ای.نالز
ناشر : مبلغان
ترجمه : مجید نوریان
شابک : 978-964-2614-37-0
تعداد صفحات :  520
شمارگان چاپ : 1200
نوبت چاپ : سوم - 1395
لیتوگرافی : مهر
قیمت پشت جلد : 378000 تومان
درباره کتاب :
بازاریابی شرکتی در دوره ای از استحاله قرار دارد که منعکـس کنندۀ وجهۀ در حال تغییر کـسب و کار به طور اعم است ؛ رشد کمتر در صنایع سنگین و رشد بیشتر در حیطه خدمات ، تکامل اطلاعات به عنوان یک محصول و اهمیت فزاینده ی فرصت های بین المللی چند سال قبل این کتاب را می شد به نام \\\" بازاریابی صنعتی : معرفی کرد ، اما صنایع سنگین در سراشیبی افتاده اند و عناوین متون و دوره ها برای انعکاس طیف وسیع تری از بنگاه ها که به حق زیر چتر بازاریابی شرکتی قرار دارند ، در حال تغییر هستند.تقریباً هر محصول یا خدمت موجود ، کاربران شرکتی را هدف گرفته است ، یا وجهه ی بازاریابی شرکتی را دارد.خدمات مالی ، ناوگان اتوموبیل های شرکتی ، جرثقیل های ساختمانی ، مجلات تجاری ، روان سازی صنعتی ، جت های شرکتی ، خدمات پیمانی و این فهرست هم چنان ادامه دارد.
گسترش سریع اطلاعات شرکت به شرکت منجر به رشد موازی تعداد کتاب های دانشگاهی شده است که به بحث بازاریابی شرکتی اختصاص دارند . اما ثابت شده است کمیت همیشه با کیفیت همراه نیست .کتاب « بازاریابی شرکتی » زمینه ای علمی از فعالیت های واقعی بازاریابان شرکتی را همراه با تلفیق کاملی از جدیدترین پیشرفت ها و نگرش ها به مطالعۀ این رشته ی در حال تکامل ارائه می کند.این کتاب به شدت مورد تحسین استخدام کنندگان شرکتی بوده و اولویت های اعتباری را که انجمن آمریکایی کتاب های دانشگاهی کـسب و کار تعیین کرده است ، مد نظر دارد.
فهرست مطالب :
یادداشت ناشر
یادداشت مترجم
مقدمه
بخش اول : محیط بازاریابی شرکتی
فصل 1 : مقدمه ای بر محیط بازاریابی شرکتی
فصل 2 : ملاحظات اخلاقی در بازاریابی شرکت به شرکت
فصل 3 : فروش حرفه ای و مدیریت فروش
فصل 4 : فرآیند خرید سازمانی
بخش دوم: تحلیل تحقیق و برنامه ریزی استراتژیک
فصل 5 : تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات
فصل 6 : بخش بندی بازار ، تعیین جایگاه و برآورد تقاضا
فصل 7 : توسعه ی محصول جدید ، مدیریت و استراتژی
فصل 8 : استراتژی و برنامه ریزی قیمت
بخش سوم : پیام و ابلاغ پیام
فصل 9 : استراتژی تبلیغات
فصل 10 : شرکت کنندگان در مجرای بازاریابی شرکتی
فصل 11 : لجستیک و مدیریت زنجیره ی تأمین
بخش چهارم : کاربردهای بین المللی
فصل 12 : بازاریابی شرکتی بین المللی