• اشتراک
نوشته : رندی گیج،ناشر : پردیس دانش،ترجمه : فرشید قهرمانی؛ اصول و مبانی بازاریابی شبکه ای
کتاب علم بازاریابی شبکه ای
نوشته : رندی گیج
ناشر : پردیس دانش
ترجمه : فرشید قهرمانی
شابک : 978-600-5711-51-6
تعداد صفحات : 200
شمارگان چاپ : 1200
نوبت چاپ : چهارم - 1393
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 12000 تومان
درباره کتاب :
در این کتاب رندی گیج به عنوان کارشناسی با شهرت جهانی در زمینه ی بازاریابی شبکه ای ، برایتان آشکار می کند که چگونه می توانید درآمدی رسوبی برای خودتان خلق کنید و به رهایی مالی برسید.او به شما نشان می دهد که چطور می توانید در این حرفه به موفقیت برسید. با خواندن این کتاب در می یابید که :
- چرا بازاریابی شبکه ای برای دنیای امروز ، کـسب و کاری به جاست
- چگونه می توانید شرکتی مناسب انتخاب کنید
- تفاوت میان انواع قانونی و غیر قانونی این کـسب و کار چیست
- چگونه می توانید بهترین مشتریان احتمالی را شناسایی کنید
- چطور می توانید به شکلی اثرگذار این حرفه را به مشتریان احتمالی معرفی کنید
- چگونه می توانید رهبرانی کارآمد در تیم کاری تان پرورش دهید
تاین کتابی است مرجع که درباره ی بازاریابی شبکه ای نوشته شده است.با خواندن این کتاب و به کار بستن نکات ـموزش داده شده در آن ، به آزادی زمانی و رهایی مالی که در این حرفه به شما قول داده شده، خواهید رسید.
فهرست مطالب :
بخش اول  : قرص قرمز یا قرص آبی؟
بخش دوم : اسرار موفقیت در بازاریابی چند سطحی
بخش سوم : انتخاب شرکت مناسب
بخش چهارم  : چگونه یک سیستم به شما کمک می کند موفق شوید
بخش پنجم : ویژگی های اصلی شغل بازاریابی شبکه ای
بخش ششم : شروع سریع
بخش هفتم : مشتریان احتمالی
بخش هشتم : گروه مصرف کنندگان
بخش نهم  : معرفی درست و مناسب کار
بخش دهم : برگزاری جلسات اثر گذار و پویا
بخش یازدهم  : عمیق شدن
بخش دوازدهم  : ایجاد یک کارخانه ی رهبر سازی در گروه کاری تان
بخش سیزدهم  : ساختن زیر مجموعه های راه دور
بخش چهاردهم : استفاده از قدرت اثرگذاری اینترنت
بخش پانزدهم : توسعه ی مهم ترین منبع تان
بخش شانزدهم : جمع بندی
شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.
ارسال نظر