کتاب ایجاد یک برنامه ی کـسب و کاری در هفت گام ساده

نوشته : شیلا هولم،ناشر : رسا،ترجمه : امیر توفیقی؛ارائه ی تکنیک های مؤثر برای راه اندازی کـسب و کار نو


توقف فروش

کتاب ایجاد یک برنامه ی کـسب و کاری در هفت گام ساده
نوشته : شیلا هولم
ناشر : رسا
ترجمه : امیر توفیقی
شابک : 978-964-317-718-8
تعداد صفحات : 175
شمارگان چاپ : 2200
نوبت چاپ : اول -اسفند 1386
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 35000 تومان
درباره کتاب :
بسیاری از رهبران کـسب و کار، شیلا هولم، نویسنده این کتاب را مسئول موفقیت های خود می دانند.تکنیک های او به قدری مؤثر بوده اند که به نام «پروفسور بهره وری» معروف شده است. موفقیت های خیره کنندۀ او در حوزه آموزش های فردی و کـسب و کار باعث شدند وزارت دفاع آمریکا نیز طی قراردادی از او برای آموزش کارآفرینی به مدیران صنایع هوا فضای این وزارتخانه استفاده نماید. علاوه بر این او در سال 2000 به عنوان مشاور کـسب و کاری سازمان ملل برگزیده شد.
تا جایی که من می دانم، این اولین و تنها کتابی است که در قالب و ساختار ساده ای را برای ایجاد و به روز رسانی برنامه های کـسب و کاری در تمام زمینه های مختلف در دسترس قرار می دهد.
از این کتاب لذت ببرید و بدانید که این کتاب می تواند تفاوت عظیمی در میزان موفقیت کـسب و کارتان به وجود آورد.
کن بلانچارد
«استفاده از راهنمایی های خانم هولم در ساختار دهی اولین کـسب و کارم، بهترین تصمیمی بود که تا کنون گرفته ام. اگر از کمک های او استفاده نکرده بودم اکنون به جای آن که شرکت مان در فهرست بورس نیویورک قرار بگیرد، همچنان در وضعیت سابق قرار داشت. در واقع، این تکنیک های او بود که نقطه عطفی را برای شرکت ما به وجود آورد.»
بی کروشر، رئیس شرکت AMC
فهرست مطالب :
مقدمه ی مترجم
پیش گفتار
سرآغاز
مقدمه: شروع کردن فرایند برنامه ریزی
1: ساختار
هفت فاز فرایند کـسب و کار
نوع کـسب و کار: تعریف کردن کـسب و کار
صنعت: مشخص کردن جایگاه کـسب و کار
ساختار قانونی: مشخص کردن گزینه های سازمانی
2: جای گیری
رقبای اصلی: شناختن بازار صنعت مربوط
تصویر: برداشت موجود از کـسب و کارتان
3: رهبری
مشخص کردن رهبران: توصیف رهبران و رهبری مؤسسه
نقاط درخشان: قدرت های منحصر به فرد هر رهبر
ایجاد یک شرح حال رهبری
ایجاد یک برنامه کـسب و کاری در هفت گام ساده
4: هدف و نقاط قوت
بیانیۀ هدف
نقاط قوت: ویژگی های منحصر به فرد کـسب و کار
بیانیۀ کـسب و کار
5: بیانیه های چشم انداز و مأموریت
بیانیه چشم انداز: تعیین مقصد نهایی
بیانیه مأموریت: تهیۀ نقشۀ راه
پیام صوتی یا یک سخنرانی کوتاه 15 ثانیه ای
6: برنامه های عملیاتی و بازاریابی
برنامۀ عملیاتی
برنامۀ بازاریابی
7: برنامه های مالی و سودآوری
برنامه ریزی مالی: توصیف ساختار مالی
برنامۀ سودآوری: توصیف برنامه ها و ساختار سودآوری
نتیجۀ نهایی: برنامۀ کـسب و کاری هفت گامی شما
برنامۀ کـسب و کاری هفت گامی