• اشتراک
نوشته:بیل استینت،ناشر:رسا،ترجمه:داود حیدری؛راهبردی در فروش بیشتر:شناخت چرایی و چگونگی خرید مشتری
کتاب همراه با مشتری
نوشته : بیل استینت
ناشر : رسا
ترجمه : داود حیدری
شابک : 978-964-317-705-8
تعداد صفحات : 288
شمارگان چاپ : 2200
نوبت چاپ : اول -1393
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 12500 تومان
درباره کتاب :
پس از سی وپنج سال فعالیت تجاری، کتاب همراه با مشتری را اثری آکنده از رهنمودهای سودمند و کارآمد یافته و بی درنگ آنها را به کار بستم. این کتاب گویا ترین رهنمود برای آگاهی از اندیشه و مسایلی است که مشتری شما به آنها می اندیشد.
بیل زیتلر، معاون گروه سامانه و فناوری شرکت آی بی ام
بیل استینت در صفحات این کتاب آنچنان ارتباطی با شما برقرار می سازد که اندیشه های وی را افکار و اندیشه خود تلقی می کنید. در پرتو چنین ارتباطی، انگیزه ای قوی و روشن برای موفقیت در برنامه فروش ایجاد می شود به گونه ای که احساس می کنید باید بی درنگ برای فروش کالا یا خدمات وارد عمل شوید.
لاک واتیو، استاد دانشکده اقتصاد هاروارد
کتاب همراه با مشتری انبوهی از راهکارهای عملی را برای برقراری روابط سازنده و سودمند با مشتریان در اختیار مدیران فروش قرار می دهد. در دنیایی که داشتن رابطه ای خوب و دوستانه با مشتری رمز موفقیت در تجارت محسوب می شود، خواندن این کتاب یک ضرورت است.
ملیندا لیگوس، سر دبیر نشریه مدیریت فروش و بازاریابی
فهرست مطالب :
بخش اول : چرا مشتری خرید می کند؟
فصل 1 مشتری ها به چه می اندیشند؟
فصل 2 مشتری ها واقعاً چه می خواهند؟
فصل 3 مشتری ها چه برداشتی از ارزش و مخاطره دارند؟
فصل 4 علت ومعلول ارزش تجاری
فصل 5 ارزش برقراری رابطه با مشتری
بخش دوم : مشتری چگونه خرید می کند؟
فصل 6 بازنگری در تعریف فرایند فروش
فصل 7 شالوده تصمیم خرید
فصل 8 مهندسی معکــوس فرایند خرید
فصل 9 سوق دادن فرایند خرید به رده های بالاتر
فصل10 تسریع فرایند فروش
شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.
ارسال نظر