کتاب تکنیسین بورس

نوشته : مهدی آزادواری-محمد حسن یاری،ناشر : مکث؛آشنایی معامله گران با روش های معاملاتی موفق در بورس


توقف فروش

کتاب تکنیسین بورس
نوشته : مهدی آزادواری-محمد حسن یاری
ناشر : مکث
ترجمه : -
شابک :  978-964-8314-19-9
تعداد صفحات :  164
شمارگان چاپ : 1000
نوبت چاپ : اول - 1390
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 6600 تومان
درباره کتاب :
نه تحلیل تکنیکال و نه تحلیل بنیادی هیچ کدام کلید خزانه را به دست شما نمی دهند. یکی از حقایق این بازار این است که درک و نگرش شما نسبت به بازار است که منجر به دست یابی به جایگاه یک معامله گر حرفه ای و موفق خواهد شد .تحلیل های مذکور به شما در دست یابی به جایگاه ذکر شده کمک شایانی خواهند کرد، اما رسیدن به سر منزل مقصود نهایی به خودتان بستگی دارد.
افکار، احساسات و نهایتاً تصمیمات معامله گران از طریق ابزارهای تکنیکی در نمودارهای تکنیکی به شکل تصاویر و الگوهای قیمت در می آیند.
با اینکه بازار موقعیت های بی شمار به شما نشان می دهد، در همان حال علت شکـست اکثر معامله گران، مشابه هم هستند. چرا که آزادی نامحدودی که در تحلیل و برداشت در این بازار وجود دارد را با بی نظمی و نداشتن یک ساختار درونی و ذهنی متناسب خواسته ها و افکار خودتان اشتباه می گیرید! نه تاکتیک های تان مشخص است نه اهداف مشخصی دارید و اصولا حتی نمی توانید که به کدام گروه از معامله گران تعلق دارید.
معامله گران تکنیکی که دارای ساختار ذهنی مشخصی هستند به معاملات تصادفی اعتقادی ندارند ومی دانند که در حال چه کاری هستند. آنها تمامی قوانین معاملاتی را خودشان می سازند و به تجربه دریافته اند که میزان تحمل ریسک شان را در هر معامله ای تا چه اندازه ای تنظیم کنند و بی گدار به آب نزنند.
فهرست مطالب :
فصل اول: تحلیل تکنیکال، تحلیل نموداری
فصل دوم: فلسفه تکنیکی بازار؛ تئوری داو
فصل سوم: اندیکاتورها و اسیلاتورهای تکنیکی
فصل چهارم: نمودارهای تکنیکی: نمودارهای شمعی ژاپنی
فصل پنجم: تصویری از بازار در آیینه ذهن